Nieuws

Hieronder vind je een overzicht van de laatste nieuwtjes met betrekking tot SIRE.

80% ouders ervaart competitie met anderen over ontwikkeling kind.

Kwart ouders: succes kind straalt af op eigen status

Amsterdam, 15 februari 2017 – Naar aanleiding van de nieuwe SIRE campagne Voor wie doe jij het eigenlijk? onderzocht* SIRE in samenwerking met Kek Mama en Margriet hoe Nederlandse vrouwen en moeders naar dit thema kijken. Een goed imago gaat verder dan de eigen persoon, zo...

Lees meer

SIRE lanceert campagne ‘Voor wie doe jij het eigenlijk?’
 

The Good Life Agency sociaal experiment van SIRE

Amsterdam, 15 december 2016 – Begin deze week is The Good Life Agency geïntroduceerd, een imagobureau dat diensten levert om ‘gewone’ mensen succesvol(ler) te laten lijken. Naast veel aanmeldingen en media-aandacht liepen de emoties soms hoog op.

Maar The Good Life Agency is geen echt bureau. Het is...

Lees meer

PERSBERICHT

7 nieuwe bestuursleden voor SIRE

Amsterdam, 6 april 2016 – Stichting Ideële Reclame benoemt 7 nieuwe bestuursleden, 5 bestuursleden treden af.

De nieuwe bestuursleden zijn:

  • Sven Sauvé, COO RTL Nederland
  • Jeroen van Seeters, Strategy Director Europe at Hill+Knowlton Strategies
  • Vincent Siegelaar, Sales Director Sanoma NL
  • Sander Volten, Managing Director/Partner Kingsday
  • Dennis van Vugt, Partner/...
Lees meer

Wij zijn getroffen door het overlijden van Ko Touw.
Voorzitter SIRE (1982 - 1984) en secretaris SIRE (1993 - 2000).

Ko was aimabel, betrokken, humoristisch, relativerend en was dol op het reclamevak.
Hij had een groot SIRE hart. Voor zijn inzet en trouw aan SIRE is in 2000 de Coq d'Honneur aan Ko uitgereikt.
Mede door zijn niet aflatende enthousiasme voor SIRE is hij in 2002 benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau.

Wij zijn Ko enorm dankbaar voor de...

Lees meer

PERSBERICHT

SIRE campagne site ‘Kliekipedia.nl’ wordt voortgezet door Voedingscentrum

AMSTERDAM, 3 december 2015. Na een succesvolle SIRE campagne om voedselverspilling bij de consument te verminderen neemt het Voedingscentrum de website ‘Kliekipedia.nl’ over. Met de campagne heeft SIRE twee derde van alle Nederlanders (66%) bereikt. De campagne werd belangeloos gesteund door partijen uit de communicatiewereld met een TV- en radiocommercial, online...

Lees meer

Met trots presenteren we u de eerste digitale nieuwsbrief van SIRE! Deze paperless variant sluit goed aan bij de Voedselverspillingscampagne, begin 2015 gelanceerd. Voor deze campagne is een bruto mediabudget van maar liefst € 3.800.000,- gerealiseerd en de TV-commercial is genomineerd voor de Ster Gouden Loeki 2015. Een groot compliment voor de makers...

Lees meer

PERSBERICHT

Nieuwe voorzitter en 4 nieuwe bestuursleden voor SIRE

Amsterdam, 6 mei 2015 – Stichting Ideële Reclame heeft een nieuwe voorzitter én er treden vier nieuwe bestuursleden toe.

Imme Rog (Managing Director Goede Doelen Loterijen), sinds 1 jaar actief als vice-voorzitter, vervangt Jack de Graaff (executive consultant/ex CEO Publicis), die 4 jaar lang het SIRE voorzitterschap heeft vervuld.

De nieuwe bestuursleden zijn:
- Yvette Belt...

Lees meer

Pagina's