Nieuws

Hieronder vind je een overzicht van de laatste nieuwtjes met betrekking tot SIRE.

Lucy van der Helm, directeur SIRE

SIRE wil met deze campagne alle Nederlandse opvoeders aan het denken zetten over hun gedrag ten aanzien van jongens. Zodat opvoeders jongens de ruimte geven zich te ontwikkelen op een manier die bij hun past. Wij zijn erg blij dat het onderwerp gisteren breed is opgepakt en er druk wordt gediscussieerd over de campagne.

Tegelijkertijd moeten we de reden áchter de campagne blijven benoemen: Jongens scoren gemiddeld lager op de...

Lees meer

NIEUWE SIRE CAMPAGNE ‘LAAT JIJ JOUW JONGEN GENOEG JONGEN ZIJN?’
 

  • 56% van de Nederlandse ouders met jongens herkent het probleem dat jongens niet genoeg ruimte krijgen, met als gevolg dat jongens onderpresteren.
  • Jongens leren door te proberen: SIRE ontwikkelt onverwoestbare spijkerbroek als symbool van campagne.
  • Voor meer informatie en de campagnevideo: www.sire.nl/jongens

 

 ...

Lees meer

PERSBERICHT

Pepijn Rooijens in SIRE bestuur

Amsterdam, 13 juni 2017 – Stichting Ideële Reclame (SIRE) verwelkomt Pepijn Rooijens (creative director Havas Lemz) in het SIRE bestuur.

Imme Rog, voorzitter van SIRE: “Het belang van creatie voor SIRE is groter dan ooit tevoren. Pepijn is een zeer veelzijdige topcreatief én brengt een grote schat aan ervaring met zich mee ten aanzien van communicatie voor maatschappelijke onderwerpen. We zijn dan ook heel blij...

Lees meer
Links: Darre van Dijk. Rechts: Edwin Beijer.

PERSBERICHT

Darre van Dijk en Edwin Beijer in SIRE bestuur

Amsterdam, 30 maart 2017 – Stichting Ideële Reclame (SIRE) benoemt 2 nieuwe bestuursleden. Edwin Beijer, Chief Strategy Officer Media-Communicatiebureau Starcom en Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA\NEBOKO. Tevens maken 4 bestuursleden plaats tijdens deze bestuurswisseling.

Voor Ludovic van Mierlo (Client Services Director Havas Media Nederland) en Ernst Jan van Rossen (Creatief...

Lees meer

80% ouders ervaart competitie met anderen over ontwikkeling kind.

Kwart ouders: succes kind straalt af op eigen status

Amsterdam, 15 februari 2017 – Naar aanleiding van de nieuwe SIRE campagne Voor wie doe jij het eigenlijk? onderzocht* SIRE in samenwerking met Kek Mama en Margriet hoe Nederlandse vrouwen en moeders naar dit thema kijken. Een goed imago gaat verder dan de eigen persoon, zo...

Lees meer

SIRE lanceert campagne ‘Voor wie doe jij het eigenlijk?’
 

The Good Life Agency sociaal experiment van SIRE

Amsterdam, 15 december 2016 – Begin deze week is The Good Life Agency geïntroduceerd, een imagobureau dat diensten levert om ‘gewone’ mensen succesvol(ler) te laten lijken. Naast veel aanmeldingen en media-aandacht liepen de emoties soms hoog op.

Maar The Good Life Agency is geen echt bureau. Het is...

Lees meer

PERSBERICHT

7 nieuwe bestuursleden voor SIRE

Amsterdam, 6 april 2016 – Stichting Ideële Reclame benoemt 7 nieuwe bestuursleden, 5 bestuursleden treden af.

De nieuwe bestuursleden zijn:

  • Sven Sauvé, COO RTL Nederland
  • Jeroen van Seeters, Strategy Director Europe at Hill+Knowlton Strategies
  • Vincent Siegelaar, Sales Director Sanoma NL
  • Sander Volten, Managing Director/Partner Kingsday
  • Dennis van Vugt, Partner/...
Lees meer

Pagina's