7 nieuwe bestuursleden voor SIRE

PERSBERICHT

7 nieuwe bestuursleden voor SIRE

Amsterdam, 6 april 2016 – Stichting Ideële Reclame benoemt 7 nieuwe bestuursleden, 5 bestuursleden treden af.

De nieuwe bestuursleden zijn:

  • Sven Sauvé, COO RTL Nederland
  • Jeroen van Seeters, Strategy Director Europe at Hill+Knowlton Strategies
  • Vincent Siegelaar, Sales Director Sanoma NL
  • Sander Volten, Managing Director/Partner Kingsday
  • Dennis van Vugt, Partner/Creative Director at Born05
  • Bas Welling, Executive producer/co-founder at Wefilm
  • Marlene Wickel, Managing Director Jean Mineur Mediavision

Met het toetreden van Bas Welling zijn de produktiemaatschappijen nu ook vertegenwoordigd in het SIRE bestuur.

De volgende bestuursleden treden af:

  • Sabine van Aken, Communication Director STER
  • Dolly van den Akker, Business Unit Director MPG
  • Ingo Heijnen, CEO The Netherlands/Senior Vice President Operations Europe Hill+Knowlton Strategies
  • Ton Rozestraten, CCO RTL Nederland
  • Marc de Vries, Country Manager Twitter

Imme Rog, voorzitter van SIRE, over de nieuwe lichting bestuursleden: “Met deze nieuwe bestuursleden versterken we de combinatie van typen media, disciplines en publiek. Dit vinden wij cruciaal om namens het communicatie vak maatschappelijke vraagstukken zichtbaar en bespreekbaar te maken."

In het SIRE-bestuur zijn toonaangevende professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen.

De zittende bestuursleden zijn: Yvette Belt-Beekman (Manager Marketing Communicatie KPN), Bas van Berkestijn (CEO Woedend!), Diederick Hillenius (Creatief Directeur Selmore), Antoinette Hoes (CEO Blast Radius/Wunderman Amsterdam), Paul Kroef (vice-voorzitter, Algemeen Directeur ARA), Ludovic van Mierlo (Client Services Director OMD Nederland), Peter Mulder (Director Marketing Research Intomart GfK), Astrid Prummel (Casting & Innovation Director FHV BBDO), Imme Rog (voorzitter, Managing Director Goede Doelen Loterijen), Ernst Jan van Rossen (Creatief directeur/partner TBWA\NEBOKO), Adriaan Thierry (Managing Director Europe Sonos).

SIRE verwacht dit jaar twee nieuwe campagnes onder de aandacht van het Nederlandse publiek te brengen.

Op de foto van links naar rechts: Sven Sauvé, Marlene Wickel, Dennis van Vugt, Sander Volten, Bas Welling, Vincent Siegelaar, Jeroen van Seeters.

Voor meer informatie over het persbericht kunt u terecht bij Lucy van der Helm, directeur SIRE + 31 20 441 06 77 of +31 6 5493 7743 | lucy.vanderhelm@sire.nl