Nieuwe voorzitter en 4 nieuwe bestuursleden voor SIRE

PERSBERICHT

Nieuwe voorzitter en 4 nieuwe bestuursleden voor SIRE

Amsterdam, 6 mei 2015 – Stichting Ideële Reclame heeft een nieuwe voorzitter én er treden vier nieuwe bestuursleden toe.

Imme Rog (Managing Director Goede Doelen Loterijen), sinds 1 jaar actief als vice-voorzitter, vervangt Jack de Graaff (executive consultant/ex CEO Publicis), die 4 jaar lang het SIRE voorzitterschap heeft vervuld.

De nieuwe bestuursleden zijn:
- Yvette Belt-Beekman – Manager Marketing Communicatie KPN
- Antoinette Hoes – Head of Strategy DDB en Tribal Worldwide
- Paul Kroef – Algemeen Directeur Ara en Doom&Dickson, (vice-voorzitter)
- Adriaan Thierry – Directeur Marketing, Formule & Online Albert Heijn

Annemarieke de Haan stapt uit het bestuur vanwege haar vertrek naar het buitenland. Zij is nu Vice President Personal Care Indonesia Unilever.
Daarnaast traden af: Hans Peters, Commercial Director bij NS Reizigers en Ole Christern (Managing Director/founder N=5).

In het SIRE-bestuur zijn toonaangevende professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen.

De zittende bestuursleden zijn: Sabine van Aken (Communication Director Ster), Dolly van den Akker (Brand director Glossies & Entertainment Sanoma Media), Bas van Berkestijn (CEO Woedend!), Ingo Heijnen (CEO, The Netherlands/Sr. Vice President Operations, Europe Hill+Knowlton Strategies), Diederick Hillenius (Creatief Directeur Selmore), Ludovic van Mierlo (Client Services Director OMD Nederland), Peter Mulder (Director Marketing Research Intomart GfK), Astrid Prummel (Hoofdredacteur Adformatie), Ernst Jan van Rossen (Creatief directeur/partner TBWA\NEBOKO), Ton Rozestraten (CCO RTL Nederland) en Marc de Vries (Country Manager Twitter).

Imme Rog over het afscheid van Jack de Graaff: "Jack heeft SIRE met veel elan én succes door niet de makkelijkste reclame-jaren geloodst. Campagnes als ‘Handen af van onze hulpverleners’, ‘Psychisch ziek’, ‘Kinderen in een scheiding’ en ‘Praat met je kind over porno, voordat internet het doet’ hebben grote impact gemaakt."

Foto van links naar rechts: Paul Kroef, Adriaan Thierry, Yvette Belt-Beekman (niet op foto: Antoinette Hoes).

Voor meer informatie over het persbericht kunt u terecht bij Lucy van der Helm, directeur SIRE + 31 20 441 06 77 of +31 6 5493 7743 | lucy.vanderhelm@sire.nl